Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

TV samsung ue55 - tele2


HUP151

Rekommendera Poster

när jag använder ingången på tv:n för tele2-boxen (ej inspelningsbar och är nåra år gammal) har jag konstant en ryckig bild och samtidigt ryckigt ljud och grafikstörningar. gäller alla kanaler. märkligt att när Viasat Fotboll (som just nu) visar sin gröna skylt om kommande program så är det inga störningar vare sig på bild eller ljud. kan det vara fel på antennsladden?? den är ju också gammal. inga fel på tv:n för normalt kör jag med parabol från Canal Digital och där finns inga som helst såna problem. problemen varit ca 1 vecka nu - använder tele2:n endast när det är fotboll på Viasat. och det blir det ikväll - ringde till Tele2 men deras support slår igen kl 20.00.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hu ansluter du? Via HDMI?

Nä, låter som fel på signalen till boxen. Ta en titt i boxen på vad den säger om signalkvalité och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

enär jag har canal digitals 250- och 500 gb-boxar till parabolen har jag endast en vanlig box för Tele2. har köpt en ny antennsladd på inrådan från supporten hos Tele2 men resultatet blir inte bättre. supporten gjorde också en ny fabriksinställning utan förbättring. nu skulle de skicka en ny box så vi får sen när jag får den. risk att jag "slipper" se Champions league denna vecka om det tar tid - vet inte hur snabba Tele2 är. kanske jag kan få in nån betalkanal på min webläsare i tv:n?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...