Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Lg optimus 3D


Jonte123

Rekommendera Poster

Hej!

Jag har en lg optimus 3D som beter sig jätte konstigt!

Min telefon dog efter jag var ute och geo cachade idag inte av batteribrist utan av någon annan anledning.

Jag provade ladda i bilen, hemma med olika laddare men ändå ville inte telefonen starta!

Så jag lät bara telefonen ligga utan laddning och efter 4-5h så startade telefonen och hade då 35% batteri.

Är det någon som vet varför den gör så här och varför? (jag har senaste android som lg har släppt)

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte förvånad. Jag har flera apparater som gör något liknande ibland. Särskilt irriterande är det i de fall man inte kan göra "grand reset" genom att ta ut batteriet ett ögonblick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

problemet ar att jag maste ha en skruvmejsel med mig for att kunna ta ut batteriet. :-(

 

Just det. Och en del apparater, t ex min Bluetooth-grej för trådlös anslutning till telefonen, går bara inte att öppna utan att skära sönder dem. Då är det bara att låta den ladda ur som hjälper, och det kan ta ett par dagar ;-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fungerar inte att starta om telefonen, göra en reset av den, genom att hålla inne volym ned och av/på knappen samtidigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...