Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Komplett Gamer Premium - GTX 670 Edition


lilbjo96

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag ska till slut köpa dator efter 4 vackra år med min gamla burk, som var riktigt fin när den var ny men som nu börjar kännas lite "urvuxen"... Har kollat runt lite och fastnade för det här paketet på hitta.se: http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10618

 

Ordentligt prissänkt med 2000 kr just nu så det känns som ett bra val. Dock skulle jag gärna vilja att "experterna" ger sin åsikt på hur bra den egentligen är. Hur klarar den tex BF3? Kommer det gå att maxa inställningarna med hyfsade FPS? Jag känner mig inte trygg med att bygga dator själv så det är inget alternativ. Tacksam för svar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till Eforum.

 

Ja den verkar mycket bra i alla delar överlag.

Tex. grafikkortet som det ställs hårda krav på vid spel och Geforce GTX670 har rejält bra prestanda.

 

Se denna GeForce GTX 670 review (sid20) om hur detta nVidia referenskort klarar BF3 - och det är galant.

Ja du kan ju läsa igenom hela testen från första sidan.

 

Grafikkortet som ingår i Komplett Gamer Premium - GTX 670 Edition är tillverkat av Gainward och det har likvärdiga prestanda.

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret, blir ett köp av den datorn!:D

 

Är nån intresserad av att köpa min gamla dator så finns den på tradera, sök bara på "äldre speldator".:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...