Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vista SP2


HUP151

Rekommendera Poster

har alltid använt AVG och inte haft nåra problem. senast då 2012 men i förrgår kväll kom en uppdatering med AVG 2013 som jag jag då givetvis tog emot. när jag startade datorn följande dag var den i princip låst, skrivbordsikonerna fanns där men de tog inga kommandon och det fanns ingen AVG-ikon bredvid klockan. web-kameran var också borta. när jag förde musen längst ner vid klockan så blev pekaren bara en snurrande ring. för första gången nånsin startade jag i felsäkert läge och lyckades på nåt sätt komma fram till systemåterställning där windows föreslog ett datum för tidpunkten avg 2013 installerades - det stod alltså skrivet avg 2013.jag körde systemåterställningen och det blev ok men då varnade windows för att datorn var oskyddad. jag laddade då ned microsofts egna antivirusprogram och sen fick jag skydd. problemet är att avg 2013 inte finns men däremot avg 2012 och det går inte att avinstallera i lägg till/ta bort program- efter flera försök får jag svar "vänta tills den pågående avinstallationen eller ändringen slutförts" men det händer ingenting. i program x86 finns mapp med avg2012 och avg secure search. i Aktivitetshanteraren är avg installer application - afgmfapx.exe32 i gång. hur får jag bort de 2 mapparna med avg? det är ca 155 onödiga mb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...