Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Aktiveringsproblem


Annabanana

Rekommendera Poster

Jag har en äldre dator som jag försöker få ordning på. Windowsversionen är helt laglig men produktnyckeln bortstädad för längesedan...

 

Jag har följt div. råd och har i felsäkert läge ändrat siffrorna i Oobetimern samt nekat systemet behörighet i WAPevents; så långt frid och fröjd. Nu när jag loggar in säger den först att Windows måste aktiveras men när man fortsätter säger den att Windows redan ÄR aktiverat men loggar sedan ut mig!

 

Jag får inte heller igång msoobe.exe i felsäkert läge.

 

Jag är rätt ny på detta (kanske märks) men vill gärna lära mig vad allt detta betyder och HUR jag ordnar till det!!!!!

 

HJÄLP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Jag har en äldre dator som jag försöker få ordning på. Windowsversionen är helt laglig men produktnyckeln bortstädad för längesedan...

 

Jag har följt div. råd och har i felsäkert läge ändrat siffrorna i Oobetimern samt nekat systemet behörighet i WAPevents; så långt frid och fröjd. Nu när jag loggar in säger den först att Windows måste aktiveras men när man fortsätter säger den att Windows redan ÄR aktiverat men loggar sedan ut mig!

 

Jag får inte heller igång msoobe.exe i felsäkert läge.

 

Jag är rätt ny på detta (kanske märks) men vill gärna lära mig vad allt detta betyder och HUR jag ordnar till det!!!!!

 

HJÄLP?

 

Det står väl ett telefonnummer till Micorsoft?

Du kan prova att ringa dit och rådfråga.

 

Du kan även läsa igenom den här sidan:

http://support.microsoft.com/kb/931573/sv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har försökt med detta: Min länk[ men kör fast vid Winlogon - notify för det finns inget "resets" på min dator!

 

quote name=Stefan Eklinder' timestamp='1346062800' post='1586643]

Det står väl ett telefonnummer till Micorsoft?

Du kan prova att ringa dit och rådfråga.

 

Du kan även läsa igenom den här sidan:

http://support.micro...om/kb/931573/sv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har skapat din tråd i avdelningen "Windows Vista" men länkar till en beskrivning som gäller "Windows XP". Vad har du för Windows?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber om ursäkt... Jag har både och så det blev lite fel. Problemet redde iaf ut sig.

 

Men jag undrar ändå vad wap-events är för något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Ber om ursäkt... Jag har både och så det blev lite fel. Problemet redde iaf ut sig.

 

Berätta gärna hur du löste problemet för oss andra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...