Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Annabanana

Aktiveringsproblem

Rekommendera Poster

Jag har en äldre dator som jag försöker få ordning på. Windowsversionen är helt laglig men produktnyckeln bortstädad för längesedan...

 

Jag har följt div. råd och har i felsäkert läge ändrat siffrorna i Oobetimern samt nekat systemet behörighet i WAPevents; så långt frid och fröjd. Nu när jag loggar in säger den först att Windows måste aktiveras men när man fortsätter säger den att Windows redan ÄR aktiverat men loggar sedan ut mig!

 

Jag får inte heller igång msoobe.exe i felsäkert läge.

 

Jag är rätt ny på detta (kanske märks) men vill gärna lära mig vad allt detta betyder och HUR jag ordnar till det!!!!!

 

HJÄLP?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har en äldre dator som jag försöker få ordning på. Windowsversionen är helt laglig men produktnyckeln bortstädad för längesedan...

 

Jag har följt div. råd och har i felsäkert läge ändrat siffrorna i Oobetimern samt nekat systemet behörighet i WAPevents; så långt frid och fröjd. Nu när jag loggar in säger den först att Windows måste aktiveras men när man fortsätter säger den att Windows redan ÄR aktiverat men loggar sedan ut mig!

 

Jag får inte heller igång msoobe.exe i felsäkert läge.

 

Jag är rätt ny på detta (kanske märks) men vill gärna lära mig vad allt detta betyder och HUR jag ordnar till det!!!!!

 

HJÄLP?

 

Det står väl ett telefonnummer till Micorsoft?

Du kan prova att ringa dit och rådfråga.

 

Du kan även läsa igenom den här sidan:

http://support.microsoft.com/kb/931573/sv

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har försökt med detta: Min länk[ men kör fast vid Winlogon - notify för det finns inget "resets" på min dator!

 

quote name=Stefan Eklinder' timestamp='1346062800' post='1586643]

Det står väl ett telefonnummer till Micorsoft?

Du kan prova att ringa dit och rådfråga.

 

Du kan även läsa igenom den här sidan:

http://support.micro...om/kb/931573/sv

Redigerad av Cecilia
Justerat länken så att den fungerar /Cecilia, moderator

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, hur det än är så måste man ha en giltig produktnyckel, så det är lika bra att kontakta Microsoft.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...