Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
reso

winzip vs ?

Rekommendera Poster

Hej där

Är det nån som vet om något gratisprogram

som kan packa upp winzip filer i min Vista dator

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Winzipfiler? Är det zipx du tänker på då? 7-zip kan eventuellt göra det. Men jag har inte provat själv.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

WinZip är väl ett program och inte ett filformat, men hursomhelst så tycker jag 7-Zip är ett bra gratisprogram för ändamålet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

WinZip är väl ett program och inte ett filformat, men hursomhelst så tycker jag 7-Zip är ett bra gratisprogram för ändamålet.

Winzip har sedan version 12 en egen variant av zipformatet som heter zipx. Och som sagt, om 7-zip kan öppna det eller ej vet jag inte. Så jag chansade.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Winzip har sedan version 12 en egen variant av zipformatet som heter zipx. Och som sagt, om 7-zip kan öppna det eller ej vet jag inte. Så jag chansade.

Tack för tipsen, men 7-zip kunde inte packa upp winzip filen.

Får försöka hitta någon annan väg.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Winzip fil är en packad fil med programmet Winzip

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har du övervägt att ladda ned demoversionen av winzip förresten? Dom brukar ha 30-dagar gratis... Eller om det var 15-dagar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Är det nån som vet om något gratisprogramsom kan packa upp winzip filer i min Vista dator

Enligt http://www.zipxfile.com/ :

7ZIP supports now zipx files too, even if it's not officially mentioned on the website (starting with 7-zip v9.18). You can download the latest version of it here: 7ZIP 9.21

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...