Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Översättning från turkiska


halloonsooda

Rekommendera Poster

halloonsooda

Hej!smile.gif

Är det någon som kan turkiska? Behöver hjälp med denna text, dock finns inte alla bokstäver med utan de turkiska bokstäverna visas som frågetecken. Tacksam för svar!

Beni tan�m�yorsun ... Yalan s�ylemem. Hem Ne fark eder 20 ya��nda olsam sorun olurmu. Seni sevdikten sonra ya��n �nemi varm� ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!smile.gif

Är det någon som kan turkiska? Behöver hjälp med denna text, dock finns inte alla bokstäver med utan de turkiska bokstäverna visas som frågetecken. Tacksam för svar!

Beni tan�m�yorsun ... Yalan s�ylemem. Hem Ne fark eder 20 ya��nda olsam sorun olurmu. Seni sevdikten sonra ya��n �nemi varm� ...

 

Du känner mig inte .. Jag ljuger inte. Vad spelar det för roll om jag är 20 år visst. Åldern lär inte ha någon betydelse så länge jag älskar dig...

 

Hoppas det hjälpte lite och förstå texten! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med annat än latinfrågor och ännu trevligare att någon som kan turkiska svarar. Väl värt ett poäng! Beni tanımıyorsun ... klarade jag men resten var knepigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart är det roligt med andra språk, och att det tydligen då finns någon som är villig att översätta och hjälpa till.

 

Och visst blir det poäng för denna översättining.

 

Gör man en snabb googleöversättning, så ser man även här, att google inte är speciellt bra på att översätta lite svårare språk.

 

 

Ser också att du har hjälpt till i denna tråd också

 

//eforum.idg.se/topic/337019-strandal-till-turkiska-ny-i-stan-hur-tar-du-dig-fram/

 

Den fick du också poäng för.

Jättekul att du vill hjälpa till :thumbsup: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är alltid härligt och kunna bidra med något. Själv har jag fått otroligt mycket hjälp,tips och råd främst inom datavärlden, så det är extra kul när man kan hjälpa tillbaks =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...