Just nu i M3-nätverket
Jump to content

acherons call eller everquest??

Nightgaunt

Recommended Posts

Passa dig onlinespel är inte nyttiga för ditt sociala betende....

Everquest släpper sin nya uppgrade nu, och det blir nog riktigt snyggt, acherons call tycker jag inte om men kolla in lite vad Camelot och Anarchy online är för några nykommlingar...

Cya

Jari Tammisto

Jag har spelat Asherons Call och nu Anarchy Online... Just idag så är väl Asherons Call med alla sina quests bättre, men Anarchy Online har potential att slå både AC och EQ när funcom fått bort buggarna och kan börja förbättra uppdragen och storyn. Men för att spela AO så bör man gilla Sci-Fi, fast det går ju att slåss både med svärd, pilbåge, nävar eller laservapen. ;)

Alla spelen har en gratismånad innan de börjar dra från ditt kreditkort, men tyvärr måste man köpa spelet för att få gratismånaden.

Men läs om spelen på div. sidor och bilda dig en egen uppfattning.

Annars blir det som att fråga en AIK:are och en Djurgårdare vilket lag som är bäst i fotboll...

/Jari

(Banneth, Omni-Tek Soldier i AO)

ok .. tack nu vet jag lite mer i alla fall!

tycker det är löjligt att det skall kosta extra att spela ...

diablo 2 är som tur gratis att lira över battlenet...

Nightgaunt

Walk on the sunny side :)

Jag har spelat Asheron's Call ett tag nu och så har jag provat Anarchy Online ett litet tag men det tyckte jag var tråkigt faktiskt. Däremot EQ verkar coolt men det har jag inte provat. Nu kommer ju snart AC:s expansion snart också..om du köper det så ingår den hela versionen också..det tycker jag att du ska ta dig en titt på. Annars börjar ju AC bli lite till åren men det är skoj som f-n.

//Peter

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...