Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kompanjon/samarbetspartner sökes!


Herr Hall

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har en företagsidé som fortfarande är på idéstadiet då jag inte har kunskapen som krävs för att testa den.

Jag söker någon som vill starta upp en verksamhet i liten skala inledningsvis för att sedan utvecklas till något större.

 

Företagsidén är i detta läget självklart hemlig. Vad jag vet är idén i sig inte unik, men inom det område jag tänker mig,

är den fortfarande helt eller väldigt dåligt utnyttjad.

 

Tanken är en sajt som ska fungera som mötesplats mellan en viss typ av företag och deras kunder.

Förtjänsten kommer ligga i annonseringar, medlemssavgifter (med högre behörighet, ex. företag). Men även andra inkomstkällor som inte kan avslöjas än.

 

Vad jag söker av dig är att du har kunskap i hur man programmerar snygga moderna och tilltalande hemsidor. Du måste kunna skapa en möjlighet

för besökaren att registrera sig och därmed logga in. Användaren ska kunna ladda upp filer (ex. pdf, word-dokument och bildfiler).

Det ska även gå att skillja på användarbehörigheter så att fler funktioner ska vara möjliga för användare med behörighet (ex. skicka meddelanden

till andra användare). Tanken är att sajten ska bli ganska självgående, därmed behövs även en betalfunktion.

 

Partner/delägare

Jag söker någon som vill gå in helhjärtat och jobba med min idé, självklart i hemlighet tills allt är klart. Jag ser det som en förutsättning att vi båda

kommer med förslag och idéer till att utveckla konceptet ytterligare. Alla svar finns aldrig givna! Men din roll blir alltså programmering av sajten i första

hand.

 

Min idé är att vi startar upp alltihop på fritidsbasis inledningsvis så du bör ha en annan inkomstkälla då vi inte kommer tjäna pengar på ett tag (som

vilken annan verksamhet som helst). Ju snabbare vi arbetar dessto snabbare kan vi dock få en inkomstkälla.

 

Min roll kommer vara att leda och fördela arbetet. Men också försäljning och marknadsföring då jag har mycket stor erfarenhet i den specifika branshen.

 

I princip kommer det ligga mycket jobb på dig i början och mycket på mig när du börjar bli klar.

 

Vi kommer skriva ett avtal oss emellan och ordna alla administrativa tråkigheter efter hand och på bästa sätt så vi båda är nöjda.

 

Låter detta intressant? Vänligen kontakta mig här på tråden eller helst i ett mail så pratar vi mer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...