Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rekommendera Poster

Hej. Oftast är det ju DEL knappen man skall trycka på för att komma in i BIOS. Det brukar stå på skärmen. Min dator skärm är lite sen att tändas upp och startar först när Välkomst skärmen för Windows 7 visar sig på min nya dator. På gamla datorn tändes skärmen upp så fort jag slog på Datorn. Så skall det väl normalt vara ? Man skall ju kunna se Minnet räknas upp, moderkorts tillverkare m.m. Jag använder samma skärm till nya datorn, så den är det nog inget fel på. Jag hinner aldrig se vilken knapp det är. DEL knappen verkar det dock inte vara. Kan det möjligen vara ett Hårdvaru fel eftersom jag inte ser något på skärmen förrän Windows 7 Home Premium börjar dra igång?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej. Oftast är det ju DEL knappen man skall trycka på för att komma in i BIOS. Det brukar stå på skärmen. Min dator skärm är lite sen att tändas upp och startar först när Välkomst skärmen för Windows 7 visar sig på min nya dator. På gamla datorn tändes skärmen upp så fort jag slog på Datorn. Så skall det väl normalt vara ? Man skall ju kunna se Minnet räknas upp, moderkorts tillverkare m.m. Jag använder samma skärm till nya datorn, så den är det nog inget fel på. Jag hinner aldrig se vilken knapp det är. DEL knappen verkar det dock inte vara. Kan det möjligen vara ett Hårdvaru fel eftersom jag inte ser något på skärmen förrän Windows 7 Home Premium börjar dra igång?

Det har fixat sig. HDMI kabeln mellan Dator och TV får inte vara ansluten. Nu får jag text på skärmen innan win drar igång,och det var mycket riktigt DEL knappen för Bios. Man får helt enkelt ha kabeln ur pluggad när man vill in i Bios.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...