Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nytt headset kopplar ur


Martyyyyy

Rekommendera Poster

Hej!

 

Köpte nyss ett trådlöst headset "Creative HS-1200". När jag kopplar upp mig på skype så försvinner Headsetet i 3-4 sekunder för att sen återkoppla. Så håller den på i princip hela tiden. Har senaste drivrutinerna och har avaktiverat alla andra ljudenheter.

 

Vad göra?? :)

 

/Martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Köpte nyss ett trådlöst headset "Creative HS-1200". När jag kopplar upp mig på skype så försvinner Headsetet i 3-4 sekunder för att sen återkoppla. Så håller den på i princip hela tiden. Har senaste drivrutinerna och har avaktiverat alla andra ljudenheter.

 

Vad göra?? :)

 

/Martin

 

Kontakta butiken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken butik? De som säljer skype eller de som sålde headsetet?

För headsetet fungera ju tydligen så länge skype inte är aktivt.

Svårt sånt här.

Kolla om det finns nån uppdatering av skype.

Vilka tillägg har du igång i webbläsaren?

Har du Flash aktivt skulle jag prova med att avaktivera Flash i webbläsaren.

Och hur är datorn ansluten till internet?

Det är väl inte trådlöst?

Hoppas jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken butik? De som säljer skype eller de som sålde headsetet?

För headsetet fungera ju tydligen så länge skype inte är aktivt.

Svårt sånt här.

Kolla om det finns nån uppdatering av skype.

Vilka tillägg har du igång i webbläsaren?

Har du Flash aktivt skulle jag prova med att avaktivera Flash i webbläsaren.

Och hur är datorn ansluten till internet?

Det är väl inte trådlöst?

Hoppas jag.

 

 

Datorn är ansluten till internet trådlöst. Funderade på det om det kunde vara så att det blir "störningar" med allt som är trådlöst? Vad har Flash med saken att göra?? :)

 

Det fungerar bra när jag bara lyssnar musik tex på spotify osv, sen kan jag använda det ett tag i Skype innan det börjar krångla..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

virtuosen2

Vilken butik? De som säljer skype eller de som sålde headsetet?

För headsetet fungera ju tydligen så länge skype inte är aktivt.

Svårt sånt här.

Kolla om det finns nån uppdatering av skype.

Vilka tillägg har du igång i webbläsaren?

Har du Flash aktivt skulle jag prova med att avaktivera Flash i webbläsaren.

Och hur är datorn ansluten till internet?

Det är väl inte trådlöst?

Hoppas jag.

 

Givetvis butiken som sålde headsetet. Headsetet kan ju vara ett "måndagsexemplar"!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...