Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Installera QuickTime 5 på ver. 4 ??


spacedebree

Rekommendera Poster

Hej!

 

Måste jag avinstallera QT 4 helt innan jag installerar 5? I QT 4 så hittar den inga uppdateringar vilket är lite skumt. Hur tar jag i så fall bort QT 4 helt och hållet? Såg att QT 5 låg på ca 9Mb. Vet någon om QT 5.1 Svensk finns på någon svensk server att ladda från. Orkar inte mecka med Apples nedladdnings-ställe mer. Tack på förhand,

 

FJ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när jag installerade qt fem så tog jag helt enkelt bara bort alla qt filer själv. alltså tillägg, inställningar och själva programet. sedan är det bara att installera. 5.1 finns inte på svenka ännu vad jag vet...

men varför inte köra den engelska versionen? : )

 

/majk

 

 

"it's not where you put your words - it's where you don't"

 

-dilated peoples

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen!

 

Jodå, QT 5.X ska finnas att ladda ner på svenska från Apples sidor så vitt jag vet. I drop-down listen ska det finnas "Svenska" som val.

 

Däremot stödjer inte Apples site att tanka via nedladdningsprogram. Vet någon ett ställe där senaste QT 5 finns på svenska för nedladdning via "vanlig" länk som går direkt till filen? =)

 

Mvh

 

Fredrik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jorå, Svensk version finns på apples webplats. Dock söker jag en annan adress för direkt nedladdning. Någon som har en sådan, gärna svensk adress.

 

Mvh

 

Fredrik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...