Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Adresslista i Windows Live mail försvunnit


Jaroma

Rekommendera Poster

Hej!

 

Hela min adresslista har försvunnit från Wind.Live mail kontaktlista. Iofs, har jag kunnat fixa nya adresserna igen men det går inte ens att komma in i fältet "kontakter". Helt tomt. Får fram dialogrutan där jag kan skriva in adresserna och gör så också men kontaktlistan vill inte ta emot dom. Har dock ingen aning när detta har hänt men upptäckte det nu då jag skulle fixa ett mail. Det är inga problem att skriva in adressen ovan meddelande fältet och mailen går fram. Går det att fixa detta eller vad beror detta på?

 

 

/Jaroma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Ingen som kan ha en tänkbar lösning för min försvunna adresslista? Även listan med "Feeds" är borta. Har gjort en nyinstallation av Live Essentials där Windows mail ingår, dock utan resultat.

 

/Jaroma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Med hjälp av en fortsättning från ovanstående länkar kom jag fram till att man skulle logga in på Windows Live. Kom inte fram till något lösen så jag öppnade ett nytt konto.. och vips så fanns adresslistan där men alla mina kontakter var borta. Hade en del på Thunderbird sen får väl mitt minne lösa resten. Tack för tipsen , Cecilia!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att där fanns något som var användbart :)

 

Troligen behöver du logga in med ett tidigare konto för att få tillbaks kontakterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att där fanns något som var användbart :)

 

Troligen behöver du logga in med ett tidigare konto för att få tillbaks kontakterna.

 

 

Jo så är det naturligtvis. Vad jag kan komma ihåg så fixade jag ett konto för länge sen men lösen och användarnamn vete i sjutton vad det var. Det egendomliga i kråksången är att jag aldrig behövt logga in i WLM. tidigare. Jag tror att denna förändring med adresslistans försvinnande kom till stånd vid en uppdatering från Windows. Hur som helst, nu är den där igen.

 

/Jaroma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...