Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Svårläst tangentbord FN grått på svart


PC Senior

Rekommendera Poster

Packade upp en ny Toshiba bärbar där extrafunktionera under FN är gråa och svåra att se. Mina gamla IBM är blåa och den har inbyggd belysning vid behov. Jag beställde och fick hämtat utan att jämföra, hur är andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Packade upp en ny Toshiba bärbar där extrafunktionera under FN är gråa och svåra att se. Mina gamla IBM är blåa och den har inbyggd belysning vid behov. Jag beställde och fick hämtat utan att jämföra, hur är andra?

 

Min Samsung R 510 är funktionerna för FN-tangenten blålila i färgen och är därför lätta att se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

På min Dell Latitude D505 är det blå text på svarta knappar och är svårlästa vid dålig belysning.

Men det är inte ofta jag använder Fn knapparna och dom jag oftast använder har jag lärt mig var dom sitter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Som tur är kom allt upp på skärmen istället, annars gäller rätt belysning och glasögon. Toshiba har varit bra förut och den är bra annars men kan det bli mer idiotiskt än att lägga grått på svart?

 

Jag jämför med Pricers elektroniska prislappar som är en bra metod men de vanligaste har svart på grått och är inte lättläst. De har andra färger också som antagligen är dyrare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...