Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med att komma in i forumet


MariaE

Rekommendera Poster

Hej jag har problem med att komma in i forumet:-( Jag får email till min gmailadress när någon har svarat men sen när jag ska klicka på länken så blir det fel. Kan det bero på firefox 10.0 ? Jag kommer oftast till en länk som inte leder nån vart:-(

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt att veta exakt vad det beror på, har du testat att klistra in länken direkt i din webbläsare, om det går bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt att veta exakt vad det beror på, har du testat att klistra in länken direkt i din webbläsare, om det går bättre?

Nu har jag sparat ett inlägg från forumet i min mapp i gmail. Om jag klickar på detta inlägg så kommer jag in direkt i forumet. Alla sätt är bra utom de dåliga. Jag lärde mej att lagra på ett bra sätt på diskett en gång när jag använde word också. Inte på det dumma sätt som en datalärare försökte lära mej. Helt plötsligt så fick jag upp ett fönster där det stod "Kan inte ge ett dokument samma namn som ett öppet dokument" Det höll på att göra oss galna för min datalärare fick inte upp ett sånt fönster. Jag kom till slut på att det var lättare att kopiera filen i dos till diskett. Detta hände 1990 nångång då jag precis hade gått färdigt min första datakurs men word for Windows 1.0 hade jag inte använt. Word for Windows använde jag på en av mina första praktikplatser när jag hade slutat datakursen.

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...