Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Textfråga!


jeeves

Rekommendera Poster

Hej o GLAD PÅSK!

Jag har ett problem. En kompis har skickat ett mail med typsnitt French Script MT, men min laptop förvandlar texten till oigenkännlighet. Det liknar mest kinesiska tecken, och jag undrar, vad kan jag göra för att kunna läsa hans mail! Han har enbart använt det typsnittet en gång, men det kvittar, jag måste väl kunna ta emot alla sorters typsnitt eller..

Mvh Hans Carlsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kompis har skickat ett mail med typsnitt French Script MT, men min laptop förvandlar texten till oigenkännlighet. Det liknar mest kinesiska tecken, och jag undrar, vad kan jag göra för att kunna läsa hans mail!

Kopiera texten till Word eller något liknande program och välj ett typsnitt på texten som finns på den dator.

 

 

Kan man här fråga hur man öppnar en WPS -fil som jag hittade i ett gammalt USB minne!

Min dator har window 7 . Har försökt att bara trycka på frågan Öppna. Men inget har hänt!

Ja, starta en egen tråd. Gå in på det underforum som passar frågan, tryck på Starta ny tråd och skriv frågan där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sveens:

Din fråga har jag flyttat till en ny tråd och du hittar den här: //eforum.idg.se/topic/335541-sveens-oppna-wps-fil/

 

Cecilia

Moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...