Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ta bort kontakt i hotmail


kallegul

Rekommendera Poster

Hej.

 

Jag får försöka igen att få svar på hur man tar bort en kontakt i hotmail. Jag vet inte hur man gör för jag hittar inte att man kan ta bort eller delete ett namn och epostadress man lagt till i hotmail. Jag har många adresser där och det är bra när man ska skriva till någon av dem. Man behöver då bara klicka på namnet i adressregistret. Men jag har flera adresser som jag inte vill ha kvar. Hur tar jag bort dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara att markera(bocka i lilla rutan vid varje kontakt)de kontakter du vill ta bort och klicka på "Ta bort" överst på sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara att markera(bocka i lilla rutan vid varje kontakt)de kontakter du vill ta bort och klicka på "Ta bort" överst på sidan.

 

 

Hej.

 

Jo det vet jag att man tar bort ett meddelande man fått på det viset. Men min fråga gällde de personer som finns i kontakterna. Istället för att sklriva ut adressen till den man ska skriva till kan man gå till kontakter och där klicka på en adress så kommer den upp i "tillrutan". Det är den kontakten jag vill ta bort. Alltså den adressen till en eller flera personer. När man ska skriva ett nytt mail och får fram kontaktsidan då finns inte ta bort rutan som val.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Jo det vet jag att man tar bort ett meddelande man fått på det viset. Men min fråga gällde de personer som finns i kontakterna. Istället för att sklriva ut adressen till den man ska skriva till kan man gå till kontakter och där klicka på en adress så kommer den upp i "tillrutan". Det är den kontakten jag vill ta bort. Alltså den adressen till en eller flera personer. När man ska skriva ett nytt mail och får fram kontaktsidan då finns inte ta bort rutan som val.

 

Man gör likadant med kontakter. På startsidan, klicka på kontakter och du får upp alla kontakter. Sedan är det bara att välja vilka du vill ta bort.

post-36233-0-87246800-1332432489_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...