Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Starta BF3 efter uppdatering


Talisman

Rekommendera Poster

Skulle starta spelet men det fanns en uppdatering, jag klickade på hämta uppdatering, sedan står det "Waiting for you to finish the installation" i Game manager.. Nu är frågan var bekräftar jag det??? Hittar inget som liknar ngt som det..Har nyss installerat det felfritt..ngn som vet :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Det är inte så att skärmupplösningen i spelet på något sätt ändrat sig och är så låg ex. 800x600 att knappen du skall klicka på ligger utanför bild?

Avbryt och kolla detta sedan startar du om datorn och provar igen.

 

Jaja ett långskott var det.;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle starta spelet men det fanns en uppdatering, jag klickade på hämta uppdatering, sedan står det "Waiting for you to finish the installation" i Game manager.. Nu är frågan var bekräftar jag det??? Hittar inget som liknar ngt som det..Har nyss installerat det felfritt..ngn som vet :unsure:

 

Öppna filen "battlelog-web-plugin..." som du har sparat någonstans och det är klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öppna filen "battlelog-web-plugin..." som du har sparat någonstans och det är klart.

Tack för all hjälp ni som har varit inblandade, men problemet låg i själva origin, avinstallerade det och hämtade en färsk, sedan var allt helt plötsligt uppdaterat och har nu kunnat starta spelet,,:thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Poäng för du talade om lösningen.:thumbsup:

 

BTW är spelet kul, häftig grafik etc.?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för all hjälp ni som har varit inblandade, men problemet låg i själva origin, avinstallerade det och hämtade en färsk, sedan var allt helt plötsligt uppdaterat och har nu kunnat starta spelet,,:thumbsup:

 

Det är klart att om du hämtar en ny version så får du den uppdaterade versionen. Nästa gång det kommer en uppdatering, sparar du filen "battlelog-web-plugin..." och sedan öppnar du den. Då behöver du inte installera om Origin. Det är vad jag har gjort sedan första Origin kom ut. Aldrig haft några problem. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poäng för du talade om lösningen.:thumbsup:

 

BTW är spelet kul, häftig grafik etc.?

Det ser fint ut, Men har inte riktigt kommit igång, men inget lagg iallafall, spelet har ställt grafiken på det mesta på max..

 

Återkommer Flyfisherman med mer detaljer..:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är klart att om du hämtar en ny version så får du den uppdaterade versionen. Nästa gång det kommer en uppdatering, sparar du filen "battlelog-web-plugin..." och sedan öppnar du den. Då behöver du inte installera om Origin. Det är vad jag har gjort sedan första Origin kom ut. Aldrig haft några problem. :) detta var ett vanligt förekommande fel enligt hjälpen, därför ominstallationen av Origin...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Det ser fint ut, Men har inte riktigt kommit igång, men inget lagg iallafall, spelet har ställt grafiken på det mesta på max..

 

Återkommer Flyfisherman med mer detaljer..:)

Ja det vore bra. Är själv sugen på att testa detta.:D

 

Har du vertpre kört det?

 

Såg att Game (butiker över hela sverige inkl. webbshop) har det för 399:-

http://www.game.se/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det vore bra. Är själv sugen på att testa detta.:D

 

Har du vertpre kört det?

 

Såg att Game (butiker över hela sverige inkl. webbshop) har det för 399:-

http://www.game.se/

 

Jag har spelat det sedan det kom ut. Även Alfa och Beta versionerna. Grafiken är väldigt bra. En del banor är täta och intensiva, medan andra är riktigt stora där helikopter eller fordon är att föredra för att förflytta sig. Gillar man att flyga jaktplan finns även den möjligheten. Tyvärr är jag inte så bra på just det. ;)

 

detta var ett vanligt förekommande fel enligt hjälpen, därför ominstallationen av Origin...

Jaha, senaste uppdatering av Origin gick i alla fall utan problem för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poäng för du talade om lösningen.:thumbsup:

 

BTW är spelet kul, häftig grafik etc.?

Måste säga att det är en fullträff med grafiken, spelet flyter bra verkar ha en bra handling.. :thumbsup:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...