Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur låsa sidofält bokmärken i Chrome?


stickans

Rekommendera Poster

Hej!

 

Här säkert en oerhört enkel fråga, för er som vet. ;-)

 

I Firefox låser man lätt sidofältet med bokmärken, genom:

 

Visa -> Sidofält -> Bokmärken och bockar för.

 

Hur få till detsamma i Chrome? Jag vill alltså ha bokmärkesfältet så att detta hela tiden ligger kvar där till vänster, när jag växlar mellan olika sajter. Jag vill inte sitta och klicka fram det hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

 

Cecilia - tack, du är verkligen enorm!

 

Jag hade gett upp chansen att finna någon hjälp här, och det här problemet var ju inte tillnärmelsevis lika allvarligt som när det blivit problem med ohyra i datorn, men ändå ... När ingen annan har något som helst att komma med, så finns du. Ärligt talat, finner snart inte ord, blir nästintill tårögd ... Du Cecilia känns för mig som något av ett unikum! (Jag vet, det där var lite OT, men kunde bara inte låta bli ...)

 

Trodde först att jag "med ålderns rätt" hade missat en osedvanligt enkel grej, men det verkar inte vara hela sanningen. Många andra har visst samma problem. Håller just nu på och går igenom det som skrivs i länkarna du gav mig. Nog känns det konstigt att den biten inte är lika självklar hos Chrome ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket för fina ord :blush:

 

Tyvärr så verkade det rätt besvärligt att fixa av det jag läste på sidorna, men det är kanske lättare när man har Chrome framför sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...