Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

WordPress HJÄLP sökes


Lacro

Rekommendera Poster

Jag har installerat Wordpress 3.3.1 och programmet finns hos mitt web-hotel. Jag har en taskig hemsida som jag måste bygga om.

 

Jag behöver assist hemma hos mig för att komma igång och av "någon" som definitivt kan WordPress. Jag behöver hjälp ett "antal" timmar. Det är viktigt att "du" är pedagogisk och instruerar och visar mig - men att jag själv gör så mycket som möjligt av jobbet. Jobbet kan göras dagtid eller kvällstid eller helg.

Jag har ytterligare en hemsida som jag sedan ska fixa. Snabba go'a pengar att tjäna.

 

Intresserad ge mig ett svar och berätta vad allt kan kosta så återkommer jag snarast

 

Glömde säga att jag finns på Hisings Backa

 

Lacro/

 

ed av moderator, slagit ihop inlägg/trådar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har installerat Wordpress 3.3.1 och programmet finns hos mitt web-hotel. Jag har en taskig hemsida som jag måste bygga om.

 

Jag behöver assist hemma hos mig för att komma igång och av "någon" som definitivt kan WordPress. Jag behöver hjälp ett "antal" timmar. Det är viktigt att "du" är pedagogisk och instruerar och visar mig - men att jag själv gör så mycket som möjligt av jobbet. Jobbet kan göras dagtid eller kvällstid eller helg.

Jag har ytterligare en hemsida som jag sedan ska fixa. Snabba go'a pengar att tjäna.

 

Intresserad ge mig ett svar och berätta vad allt kan kosta så återkommer jag snarast

 

Glömde säga att jag finns på Hisings Backa

 

Lacro/

 

ed av moderator, slagit ihop inlägg/trådar

 

Jag kan hjälpa dig och visa via teamviewer om du vill?

Är ganska pro på Wordpress, driver flera sajter som bygger på WP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...