Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Söker partner för hemsida


perez

Rekommendera Poster

Hej,

 

 

 

 

Jag letar efter en duktig designer/programmerare som kan hjälpa mig att bygga mitt företag på webben. En sorts dejting-community som kommer att synas å höras våren 2013 om jag hittar en bra partner.

 

 

 

 

Jag söker ingen som vill ha 10 000 / minuten. För mig spelar det ingen roll om du har utbildning bakom dig eller är självlärd. Letar efter någon jag kan jobba ihop med under enkla förhållanden och sedan bygga upp en riktigt bra hemsida med mycket trafik och många medlemmar. Går det bra så lönar det sig för både dig och mig. Kommer inte kunna betala ut lön om det inte går bra dvs. (Vilket det ska göra)

 

 

 

 

Jag är 22 år och bor i södra Stockholm. Vore guld om du också bor i Stockholm för att förenkla samarbetet.

 

 

 

 

Skriv ett mail till mig och berätta lite om dig. Har du referenser så skicka med det direkt :)

 

 

 

 

Ha det bäst!

 

 

 

 

Mattias_perez kanelbulle hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

 

 

 

Jag letar efter en duktig designer/programmerare som kan hjälpa mig att bygga mitt företag på webben. En sorts dejting-community som kommer att synas å höras våren 2013 om jag hittar en bra partner.

 

 

 

 

Jag söker ingen som vill ha 10 000 / minuten. För mig spelar det ingen roll om du har utbildning bakom dig eller är självlärd. Letar efter någon jag kan jobba ihop med under enkla förhållanden och sedan bygga upp en riktigt bra hemsida med mycket trafik och många medlemmar. Går det bra så lönar det sig för både dig och mig. Kommer inte kunna betala ut lön om det inte går bra dvs. (Vilket det ska göra)

 

 

 

 

Jag är 22 år och bor i södra Stockholm. Vore guld om du också bor i Stockholm för att förenkla samarbetet.

 

 

 

 

Skriv ett mail till mig och berätta lite om dig. Har du referenser så skicka med det direkt :)

 

 

 

 

Ha det bäst!

 

 

 

 

Mattias_perez kanelbulle hotmail.com

 

 

 

Skulle vara lite kul att veta vad din del kommer vara i det hela?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite lustigt egentligen, men det kanske ligger i sakens natur:

Söker partner för att bygga upp "dejting-community", samt resten av inlägget "jag är 22 år, bor i".. (Låter som en kontaktannons, och det är det väl egentligen..)

 

Förlåt mig om jag var klumpig i kommentaren ovan, nu till det konstruktiva:

Det Perez behöver göra är att kontakta så många unga arbetslösa (inom IT) som bara det går, givetvis att dessa har den kunskap som krävs inom webb och liknande.

I dagens samhälle finns det en massa duktigt folk som går sysslolösa, och skriv i din "kontaktannons" att det är det som gäller som du nyss skrev till oss.

 

Skriv att det är ett projekt som kan bli lönsamt, men att det inte finns någon egentlig lön innan "det börjar fungera"!

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite lustigt egentligen, men det kanske ligger i sakens natur:

Söker partner för att bygga upp "dejting-community", samt resten av inlägget "jag är 22 år, bor i".. (Låter som en kontaktannons, och det är det väl egentligen..)

 

Förlåt mig om jag var klumpig i kommentaren ovan, nu till det konstruktiva:

Det Perez behöver göra är att kontakta så många unga arbetslösa (inom IT) som bara det går, givetvis att dessa har den kunskap som krävs inom webb och liknande.

I dagens samhälle finns det en massa duktigt folk som går sysslolösa, och skriv i din "kontaktannons" att det är det som gäller som du nyss skrev till oss.

 

Skriv att det är ett projekt som kan bli lönsamt, men att det inte finns någon egentlig lön innan "det börjar fungera"!

Lycka till!

 

 

Låter intressant söker med en samarbetspartner, var kan man hitta dessa abetslösa it ungdomar, var är ett bra ställe att annonsera på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vara lite kul att veta vad din del kommer vara i det hela?

 

Jag behöver en kille som kan bygga min hemsida helt enkelt. Jag är usel på sådant.. Det jag ska göra med hemsidan är bara att säga hur jag vill ha det gällande funktioner, design å allt annat, Sedan har jag även kunskap om marknadsföring/sälj, pengar att investera, ett stort driv när det gäller företagande och jag vågar framförallt genomföra mina ideer.

 

 

Lite lustigt egentligen, men det kanske ligger i sakens natur:

Söker partner för att bygga upp "dejting-community", samt resten av inlägget "jag är 22 år, bor i".. (Låter som en kontaktannons, och det är det väl egentligen..)

 

Förlåt mig om jag var klumpig i kommentaren ovan, nu till det konstruktiva:

Det Perez behöver göra är att kontakta så många unga arbetslösa (inom IT) som bara det går, givetvis att dessa har den kunskap som krävs inom webb och liknande.

I dagens samhälle finns det en massa duktigt folk som går sysslolösa, och skriv i din "kontaktannons" att det är det som gäller som du nyss skrev till oss.

 

Skriv att det är ett projekt som kan bli lönsamt, men att det inte finns någon egentlig lön innan "det börjar fungera"!

Lycka till!

 

 

Tänkte på det medans jag skrev den också faktiskt. haha. Anledningen till att jag går ut med att jag är 22 direkt är för att jag helst inte jobbar med någon som är 40 lixom. Dom brukar oftast inte vilja jobba med mig heller utan vill mest ha pengar. ;p

 

Har du något tips på vart man hittar dom? Kanske borde gå till nån skola här i Stockholm och sätta upp en liten lapp? tycks?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontakta gymnasieelever som läser inriktning IT, dessa behöver säkert sommarjobb och liknande! De är både framåt och bra, har nya idéer och sånt.

Men var ärlig och säg att lön och liknande blir det bara om "projektet lyckas"!

-Bill Gates startade ju i sitt garage, sägs det....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...