Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Söker en bra webhotel


cubics

Rekommendera Poster

Hej,

 

Jag söker en bra webhotel, och hoppas att ni har någon bra erfarenheter som ni vill delar med mig.

 

Den bästa bjudande som jag hittade är från one.com, föratt jag tror att den har ett kanonpris och jag gillar att har alla trafiken inklusiv. Men kanske ni kann rekomenderar nån annat.

 

Tack,

Cubics

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag söker en bra webhotel, och hoppas att ni har någon bra erfarenheter som ni vill delar med mig.

 

Den bästa bjudande som jag hittade är från one.com, föratt jag tror att den har ett kanonpris och jag gillar att har alla trafiken inklusiv. Men kanske ni kann rekomenderar nån annat.

 

Tack,

Cubics

Jag har positiva omdömen från One.com. Har deras både privat och några hemsidor i förening som jag är med i och det fungerar strålande. Använder även IMAP mail-konton hos One och det fungerar också ok.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man väljer one.com pga priset, men det finns flera begränsningar, bl a att man inte kan ha flera domännamn och att supporten inte är så bra (sägs det).

 

Man får vad man betalar för, brukar man säga.

Kolla runt lite på andra forum vad som sägs om webbhotellet innan du bestämmer dig, är mitt råd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@Jonas_B

Det behövs aktuellt bara ett domän, men bra att veta att det fungera inte med flera domän på samma webspace.

Men det kan man lösa på nån andra väg om det verkligen behövs.

Jag behöver hotellet bara for en WP installation och lite experimentering, så det borde helt räker.

 

By the way, kan du rekommendera mig nån andra forumer på svenska som behandlar grejer som de här? Jag känner bara den här och datormagazin.se, våre skit bra om jag får nån till ;)

 

@pope16

Tack de kommer på listan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns wn.se men steget upp är rätt högt. Jag anser att man inte kan vara helt okunnig inom internetteknik innan man ställer frågor där. Så börja ställa fråga här och om din fråga är för "avancerad" kan man ta den vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...