Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Usch


Gopher

Rekommendera Poster

Usch vad många spel som ska komma ut den närmaste tiden som är så bra. Förutom Hidden&Dangerous, MMM, NFS4, TS, Homeworld, DK2, D2, TheSims, Q3, Unreal Tournament, Simon3D, Discworld:Noir m.fl. så är det snart dags för AOE2:AOK också!!!

 

Tror dom verkligen att vi har råd/tid med alla!!!

 

*suck*

 

 

/WS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...men det är väl kul att det släpps bra spel? Eller?

 

Jag menar, man kan ju ladda ner demona innan för att testa vilka av dem man ska köpa, och vilka man ska vänta med....

 

 

Michael

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joo, det förstås.

 

Quake3 har jag kört betat, och Unreal Tournament är helt underbar, men jag känner själv att jag troligen inte kommer att spendera mycket tid gibba på nätet.

 

Och bilspel är väl kul tidsfördriv, men det kan man låna av nån sen...

 

Nää, man får prioritera, se vilka man troligtvist kommer att gilla tid med mest.

För min del blir det H&D, TS och TheSims, som verkar hur cool som helst.

 

På tal om TS, så har jag skrivit en novell som pågår i C&C Universumet. Finns på www.tscommand.com

 

http://www.tscommand.com/swe/features/stories/index.shtml

 

Läs och kommentera gärna till mig på ws@sverige.nu

 

=)

 

/WS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fast å andra sidan så är det ju kul med bilspel ... men vad ska man då köpa. NFS4 gillar jag, har kört demot och funkar sk*tfint. Den är snyggt, säkert full av snygga, bra banor och massa bra bilar. Man kan säkert också ladda enr nya bilar från nätet.

 

Men.

 

MM är också så snygg, och så glömmer jag aldrig första gången jag körde carmageddon, det var så otroligt grymt att man kunde köra hur man ville genom en stad och köra på f... bilar osv.

Men nu så är det mycket snyggare, med autentisk stad, snygga bilar (men ack, färre än NFS), riktigt trevlig trafik och rödljus o dylikt, och den har fått superba rescensioner medans NFS4 "bara" fått väldigt bra, men ej tillfört nåt extra till genren.

 

Hmm. Vad ska man göra.

 

Kanske bör tänka på att MM är snygg från 3D kort, medans NFS litar på D3D, och jag har just nu inge vidare 3D kort (men Q3 funkar som attans!).

 

Ähh, livet är synnerligen surt. Bit i det söta äpplet och en stor fet mask ringlar ut. Bit i det sura och man uppmanas äta fler.

 

/WS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...