Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Varför köpte jag Skyrim!?


vertpre

Rekommendera Poster

Jag är inte någon storförbrukare av datorspel. Visst händer det att jag spelar lite när jag får tid över. Nu har jag fått ett stort problem, SKYRIM.

 

Kan knappt vänta på att starta datorn och börja spela och se vad som gömmer sig i det otroliga landskap, som Bethseda har skapat.

Jag kan bara säga en sak. Passa er för Skyrim. Det är starkt beroende framkallande. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså det är på det viset...hmm...

Man kanske måste testa detta då...

 

Här är tiden du skall slå:

Skyrim genomspelat på 136 minuter - 2:16:10 blev segertiden att slå för alla speedrun-fanatiker därute. ^_^

 

Vad är det för systemkrav för vettiga prestanda förresten, speciellt grafikkortet tänkte jag på.

Har ett XFX Radeon HD5830

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså det är på det viset...hmm...

Man kanske måste testa detta då...

 

Här är tiden du skall slå:

Skyrim genomspelat på 136 minuter - 2:16:10 blev segertiden att slå för alla speedrun-fanatiker därute. ^_^

 

Vad är det för systemkrav för vettiga prestanda förresten, speciellt grafikkortet tänkte jag på.

Har ett XFX Radeon HD5830

 

Då har han inte brytt sig om alla sidouppdrag utan bara gjort "mainquest". ;)

 

Jag har ett GTX 260 och det går fint på high utan AA. Jag har i.o.f.s. en liten skärm, upplösning 1280x1024.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja då borde det inte vara några problem. Prestandamässigt så skiljer det väl inte så mycket mellan korten, förutom att HD5830 klarar DX11.

 

Upplösningen kanske man kan ställa ned i spelet, även om man har en 24" på 1920x1080?

Fast det kanske funkar också.

 

Mvh :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...