Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur hittar jag min webbhistorik?


gavagai

Rekommendera Poster

Jag hade en massa flikar öppna och så kraschade naturligtvis internet explorer. Det borde inte vara så krångligt, tycker jag, men jag vet inte hur jag kan hitta de där sidorna igen. Det enda jag provat med är att klicka på "favoritcenter" och klickat upp besökta sidor idag. Där finns bara de sidor jag besökt sedan jag senast öppnat webbläsaren. Under internetalternativ står att tidigare besökta sidor ska sparas i 20 dagar. Jag har Windows XP och internet explorer 7, och en hemtenta som snart ska in som är beroende av de där jäkla sidorna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade en massa flikar öppna och så kraschade naturligtvis internet explorer. Det borde inte vara så krångligt, tycker jag, men jag vet inte hur jag kan hitta de där sidorna igen. Det enda jag provat med är att klicka på "favoritcenter" och klickat upp besökta sidor idag. Där finns bara de sidor jag besökt sedan jag senast öppnat webbläsaren. Under internetalternativ står att tidigare besökta sidor ska sparas i 20 dagar. Jag har Windows XP och internet explorer 7, och en hemtenta som snart ska in som är beroende av de där jäkla sidorna...

Du kan använda dig av nedåtpilen uppe i urlfönstret där kanske de finns kvar..

 

Sedan kan du pröva CTRL+H då öppnas ett fönster med favoriter samt historik,

 

alt: stjärna i övre vänstra hörnet... klickar jag på den så kan jag se favoriter, feeds och historik -beroende på vilken flik jag väljer....Men om rutan som säger ta bort webhistorik vid stängning av IE är ibockad så är det nog kört..

 

Eller titta här nedan ett inlägg om detta här på e-forum..

 

Min länk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...