Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nero vision 10


Thorehult

Rekommendera Poster

Jag köpte Nero vision 10 och tänkte jag skulle kunna bränna med det programmet

För det gick inte att bränna en film i Adobe Premiere element

Och jag tyckte att den roliga modulen med lastbilar som kör fram för man skall kunna välja vilken film man vill se var bra

Ok, så långt var allt frid och fröjd

Jag hade först gjort filmen i Adobe Premiere men der gick den inte att bränna av någon konstig anledning

Så jag fick den över i Nero och som sagt allt gick bra tills jag kom fram till att trycka på knappen för att bränna

Då dog programmet

Jag försökte igen, men programmet bara dog

Och mera frustrerad blev jag och funderade påp om det var fel på min PC

Efter att försökt några gånger till utan resultat så konstaterade jag att NERO var uslet program

Jag hade ett konverteringsprogram i min PC som heter AVS4you, och öppnade och kollade efter. Jo här fanns jum möjlighet att bränna också, vad bra. OCH DET VAR HUR ENKELT SOM HELST ATT BRÄNNA

Det var inget fel på min PC

Men jag kunde ju inte få den roliga modulen med lastbilarna, jag fick ta de moduler som ligger i AVS brännarprogram

Och då frågar jag är det någon som vet något om hur man kan fixa så man kunde få den där modulen med bilarna på något vis?

Om någon som har NERO vet hur man gör så inte hela arbetet bara försvinner varje gång. Eller är det så att NERO har blivit så uselt, som förut var ett bra brännarprogram inte ens klarar av att bränna en liten film längre. Eller är det buggar i programmet. Det var bortkastade pengar att köpa den smörjan. Men som sagt jag kanske har gjort något fel, men vad då för fel? Skall man inte trycka på knappen BRÄNN NU? Jag är tacksam om det är någon som kan det här. Vänligen Thore

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...