Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Återskapa förlorad E-post.


ErnstHans

Rekommendera Poster

Jag behövde 64-bitarsversionen av MS Office och avinstallerade 32-bitars. Då försvann min sparade e-post. I hastigheten tänkte jag inte på att Outlook, som jag änvänder som e-postklient , ligger i Office.

 

Går det att få tillbaka e-posten?

 

Fungerar återställning för det? Vad händer med nu gällande 64-bitars MS Office i så fall?

 

Tack för ev. hjälp.

 

Ernst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla i mappen C:\Users\Användarnamn\AppData\Local\Microsoft\Outlook" efter Outlook.pst . Har du tur så finns den gamla filen kvar där. Du behöver byta ut Användarnamn mot det aktuella anvnamnet i sökvägen ovan samt på din dator ändra i Kontrollpanelen Mappalternativ/Visning och bocka i "Visa dolda filer, mappar och enheter.

 

Om du hade använt IMAP- mail istället så hade det inte varit något problem för då ligger alla mailen kvar på servern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var enklare än så.

 

Min huvudmapp i Outlook har mitt för- och efternamn. Den har jag alltid haft öppnad, så att undermapparna synts. När Office(64-bit) blivit installerat så doldes undermapparna och jag trodde i hastigheten att de försvunnit.

 

Men när jag klickade på huvudmappens "nerpil", så fanns de där, på sin gamla vanliga plats. Dålig uppmärksamhet av mig vid första tillfället.

 

Tack för hjälpen ändå.

 

Ernst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...