Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vad är detta?


Avicii

Rekommendera Poster

Ibland lägger sig ett grått, men genomskinligt fönster över Eforum. Efter ca 10-15 sekunder försvinner det. Under dessa upp till ca 15 sekunder går det ej att klicka på Trådar/Avdelningar.

Enbart irriterande.

 

Detta inträffar aldrig på någon annan site än just Eforum.

 

post-9397-0-18307500-1322299043_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag antar att du har stängt av Flash, för när den är på så får man se lite reklam för något. Klicka bara på den lilla svart-vita krysset så försvinner det. Finns i detta fallet vid reklamen om "Real Steel". :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Firefox och Adblock Plus med valda filterprenumerationer slipper man reklamen helt och hållet på Eforum och den mesta på andra sajter.:D

 

Behöver inte krångla med att slå av och på flash och surfningen går ju supersnabbt.

post-73434-0-54965600-1322308683_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En mindre lyckad reklam kan man lugnt säga.

Minst sagt!

 

 

Jag antar att du har stängt av Flash, för när den är på så får man se lite reklam för något. Klicka bara på den lilla svart-vita krysset så försvinner det.

Självklart har jag aktiverat ActiveX-filtrering.

Inaktiverar bara siter där det är nödvändigt. Anser inte att jag ska behöva det för att läsa/skriva inlägg på Eforum, utan det bara irriterar så att jag vänder mig till andra forum i stället.

 

 

Firefox och Adblock Plus med valda filterprenumerationer slipper man reklamen helt och hållet på Eforum och den mesta på andra sajter.

Allt går att lösa.

Jag har de program och inställningar som John Doe Smith kör med och då ska man kunna gå in på ett forum utan att bli irriterad. Envisas forumet med hindrande annonser, ja då är andra forum där man slipper detta trams inte långt bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...