Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Vidarebefordran

jeeves

Recommended Posts

Hej!

Jag har en stationär dator och en laptop. Jag kan vidarebefordra ett mail från den stationära till taptopen, men inte omvänt. Hur kan det komma sig? Jag markerar i båda datorena den mening som skall vidarebefordras, men det fungerar inte från laptopen till den stationära. Nog är det väl konstigt. Få se om någon har en idé om detta!

Mvh Hans Carlsson

Hej!

Jag har en stationär dator och en laptop. Jag kan vidarebefordra ett mail från den stationära till taptopen, men inte omvänt. Hur kan det komma sig? Jag markerar i båda datorena den mening som skall vidarebefordras, men det fungerar inte från laptopen till den stationära. Nog är det väl konstigt. Få se om någon har en idé om detta!

Mvh Hans Carlsson

Vad har du för e-post program?

Antar att du har MS Outlook.

Du bör i det verktygsfältet ha en Vidarebefordra knapp, har du inte det?

Hej!

Jag har i den stationära Win XP med Outlook Express, i laptopen Win 7 med Hotmail i

MSN, och i bägge finns en knapp "Vidarebefordra". Det jag tycker är så märkligt, att vidarebefordra från Outlook Express till Hotmail går bra,men inte tvärtom!

Mvh Hans Carlsson

Inte för att jag använder Hotmail eller MSN (Windows Live Messenger?), men på vilket sätt fungerar det inte. Vad gör du och vad händer?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...