Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vidarebefordran


jeeves

Rekommendera Poster

Hej!

Jag har en stationär dator och en laptop. Jag kan vidarebefordra ett mail från den stationära till taptopen, men inte omvänt. Hur kan det komma sig? Jag markerar i båda datorena den mening som skall vidarebefordras, men det fungerar inte från laptopen till den stationära. Nog är det väl konstigt. Få se om någon har en idé om detta!

Mvh Hans Carlsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag har en stationär dator och en laptop. Jag kan vidarebefordra ett mail från den stationära till taptopen, men inte omvänt. Hur kan det komma sig? Jag markerar i båda datorena den mening som skall vidarebefordras, men det fungerar inte från laptopen till den stationära. Nog är det väl konstigt. Få se om någon har en idé om detta!

Mvh Hans Carlsson

 

Vad har du för e-post program?

 

Antar att du har MS Outlook.

Du bör i det verktygsfältet ha en Vidarebefordra knapp, har du inte det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag har i den stationära Win XP med Outlook Express, i laptopen Win 7 med Hotmail i

MSN, och i bägge finns en knapp "Vidarebefordra". Det jag tycker är så märkligt, att vidarebefordra från Outlook Express till Hotmail går bra,men inte tvärtom!

Mvh Hans Carlsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att jag använder Hotmail eller MSN (Windows Live Messenger?), men på vilket sätt fungerar det inte. Vad gör du och vad händer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...