Just nu i M3-nätverket
Jump to content

fel processorfläkt?

internetfluga

Recommended Posts

Ja du har köpt bara fläkten.

Vad har du för CPU kylare eller var det en sådan du egentligen skulle ha?

I så fall lämna tillbaks den, du har ju troligen ångerrätt i en vecka eller nåt.

En CPU kylare kommer komplett med kylare och fläkt, hela paketet monteras ovanpå processorn och ibland fästes i 4 monteringshål i moderkortet runt processorn.

Exempelbilder på CPU Kylare: http://www.google.se...ved=0CBoQ_AUoAQ

internetfluga

Ja du har köpt bara fläkten.

Vad har du för CPU kylare eller var det en sådan du egentligen skulle ha?

I så fall lämna tillbaks den, du har ju troligen ångerrätt i en vecka eller nåt.

En CPU kylare kommer komplett med kylare och fläkt, hela paketet monteras ovanpå processorn och ibland fästes i 4 monteringshål i moderkortet runt processorn.

Exempelbilder på CPU Kylare: http://www.google.se...ved=0CBoQ_AUoAQ

jep fick fram att det jag köpt är en chassifläkt?.. blev rekommenderad den av en komplettsäljare, men fick lämna tillbaka den och nu är en ny kylare på väg :) yay

jep fick fram att det jag köpt är en chassifläkt?.. blev rekommenderad den av en komplettsäljare, men fick lämna tillbaka den och nu är en ny kylare på väg :) yay

Ja vad bra.

Men rekommendationen från Komplett säljaren gör mig brydd?

Är det inte så att dom svarat på vad du frågat efter, jag menar om du frågar efter en kylfläkt om den passar till datorn som du talat om vad det är, så kan ju svaret bara bli ja.

Mvh

Ps. Tack för poängen.:rolleyes:

internetfluga

Ja vad bra.

Men rekommendationen från Komplett säljaren gör mig brydd?

Är det inte så att dom svarat på vad du frågat efter, jag menar om du frågar efter en kylfläkt om den passar till datorn som du talat om vad det är, så kan ju svaret bara bli ja.

Mvh

Ps. Tack för poängen.:rolleyes:

np! på återseende :)

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...