Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

ICQ (avinstallera).


BatsBalloonAgent08

Rekommendera Poster

BatsBalloonAgent08

Hej ;) Jag har PC, Windows 7. Skulle avinstallera ICQ messengers. Då jag fått bort programmet från listan "Program" (ta bort program).Efter utlogging, och åter loggat in på min dator, märkte jag , att ICQ messenger, fortfarande fanns kvar på skrivbordet. Av någon anledning,laddades ICQ, ner igen på min dator,utan min hjälp,(såg ett meddelande om det), och jag kunde logga in där. Men kunde inte hitta det på listan installerade program,där jag tidigare tagit bort det. Tacksam om hjälp att kunna avinstallera det utan att det laddas ner automatiskt igen.

 

Med vänlig hälsning B)

BatsBalloonAgent08

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej ;) Jag har PC, Windows 7. Skulle avinstallera ICQ messengers. Då jag fått bort programmet från listan "Program" (ta bort program).Efter utlogging, och åter loggat in på min dator, märkte jag , att ICQ messenger, fortfarande fanns kvar på skrivbordet. Av någon anledning,laddades ICQ, ner igen på min dator,utan min hjälp,(såg ett meddelande om det), och jag kunde logga in där. Men kunde inte hitta det på listan installerade program,där jag tidigare tagit bort det. Tacksam om hjälp att kunna avinstallera det utan att det laddas ner automatiskt igen.

 

Med vänlig hälsning B)

BatsBalloonAgent08

kolla in detta nedan..

 

http://translate.goo...Tu_841412.shtml

 

http://www.sevenforums.com/general-discussion/179635-icq-uninstall-not.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
BatsBalloonAgent08

Ja hoppas att det funkade.. :thumbsup:

 

 

Hej Talisman B) jag har inte testat ännu. Vill så gärna se vart någonstans i datorn, programmet är installerat först. När det inte finns på det vanliga stället,i kontrollpanelen där alla andra program syns. Installationen måste ju finnas någonstans på min hårddisk ? Har sökt, men inte hittat. Men i helgen, om jag inte hittar det i morron, testar jag länkarna jag fick av dig. Ha det så gott å trevlig helg :thumbsup:

 

BatsBalloonAgent08

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...