Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Win 7 hittar inte iPhones "drivrutin"


Kjfswe69

Rekommendera Poster

Har plötsligt och lustigt fått problem med att surfa på min dator via 3G i min iPhone.

 

Kort beskrivet, förutom att det inte fungera,r kan jag säga att i enhetshanteraren syns ett utropstecken vid min iPhone och det går inte att uppdatera drivrutinen (Win hittar den inte). Har försökt hitta nå´n stans att ladda ner en men tvivlar på att det finns någon sådan och tror att problemet är nå´t annat, eller?

 

Telefonen funkar hur bra som helst gentemot iTunes, att synka osv och även att surfa på i telefonenfungerar utmärkt.

 

Det är en iPhone 3GS och programvaran i den är 4.3.5, det funkade förut och det funkar i andra datorer (som t.ex på min dotters som jag sitter och surfart på nu).

 

Någon som har nåt förslag på nå´n tänkbar lösning eller finns det en drivrutin att ladda ner någonstans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kort beskrivet, förutom att det inte fungera,r kan jag säga att i enhetshanteraren syns ett utropstecken vid min iPhone och det går inte att uppdatera drivrutinen (Win hittar den inte).

 

Då är drivrutinen kaputt. Prova att avinstallera Iphone. Ta sen ur kontakten till telefonen, vänta några sekunder och stoppa in den igen. Händer inget så starta om datorn.

 

Kollas här om du hittar något som kan hjälpa, finns några uppdateringar till Windows:

 

http://support.apple.com/downloads/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...