Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Upplösning på PS3-spel

aragornfirat

Recommended Posts

aragornfirat

hey jag har nyligen köpt en ps3 jag har en stor problem, jag har en full hd tv med inkopplat hdmi kabel och jag ändrar skärmen till hd med 1080p och det går bara med ps3 meny jag menar jag får hd bara ps3 meny så fort jag börjar spela går upplösningen till 720p och då blir dt ganska dåligt grafik nån som kan hjälpa snälla? jag har bara 1080p i ps3 meny so fort jag startar spelet blir det 720p vad kan det bero på? nån som kan hjälpa snälla.

De flesta ps3 spel spelas inte i full-hd. Utan max 720p. Eller i vissa fall ännu lägre. GTA4 kör i 640p har jag för mig.

aragornfirat

Jag har spelet l.a.noire dt spelet ändras till 720p och dt dålig grafik tycker jag. så dt beror på att spelet inte stöder bättre grafik eller?

jag spelade LA Noire på xbox så jag vet inte hur det såg ut på ps3. Men kan det vara ganska subjektivt om vad man tycker är bra grafik och inte.

Jag kommer inte ihåg exakt hur min ps3 beter sig när man spelar spel då den inte varit inkopplad på nästan ett år. Men jag har ett visst minne om att 720p inforutan dök upp när jag spelade spel.

Appropå något helt annat. Det stavas DET.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...