Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Behöver råd för inköp av smartphone


Ahulthen

Rekommendera Poster

Jag har Ipod Touch(två år gammal) och Sony Ericsson Vivaz Pro.

Jag funderar på att köpa Iphone 4,men jag är lite osäker.

Jag undrar finns det någon annan mobil som är likvärdig Iphone 4,men inte dyrare,helst billigare.

Mina krav är att kameran ska ha inspelning för HD-video,det ska finnas en knapp(på det virtuella tangentbordet)för varje bokstav så att man ska kunna skriva meddelanden utan stegning och det ska vara lika enkelt som på en Ipod Touch att spela musik och video,mobilen ska också ha gps och funktioner för internetsurfning.

Stegning är alltså när det är flera bokstäver på en knapp som på en Sony Ericsson tilll skillnad från Ipod Touch där det inte finns stegningsknappar utan enkelknappar.

Vivaz Pro;s virtuella tangentbord har stegningsknappar,medan det fysiska qwertytangentbordet har enkelknappar.

 

Jag har på min Vivaz Pro märkt att det är svårare att välja låt jämfört med Ipod Touch.

 

Min mobiloperatör är Tele2.

Jag använder min mobil förutom ringa,sms,mms bara för att ta bilder och video,lyssna på musik,titta på bilder och video och surfa på internet.Jag är inte sådan som är intresserad av att spela spel eller installera apps.

 

Frågan är alltså ska jag skaffa Iphone 4 eller någon annan smartphone ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...