Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nya inlägg visas inte - Windows 8 forumet


Flyfisherman

Rekommendera Poster

Hej,

Kanske jag som är blind. ;)

Men nya inlägg från forumet Windows 8 visas inte i forumöversikten:

Senaste inlägg eller i 100 senaste inläggen.

 

Däremot i Aktiva Trådar syns inläggen och stjärnan tänds i Mina Bevakningar.

 

Hur det är med nya trådar vet jag inte, finns ingen ny där att kolla efter i senaste trådar eller obesvarade trådar...

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är säkert samma problem som med avdelningarna från Smart-forumet, dvs PC för Alla har inte uppdaterat det RSS-flöde eller liknande som styr vad som visas under (100) senaste inläggen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Senaste inlägget igår kl. 22:37 i tråden Lite hjälp med Winodws Developer Preview

Syntes inte då i Forumöversikten Aktuella diskussioner på Eforum > Visa inlägg > Senaste inläggen och syns heller inte i 100 senaste inläggen

http://eforum.idg.se.../senaste_inlagg

 

Och som sagt hur det är med nya trådar vet jag inte, finns ingen ny i Windows 8 att kolla efter i Aktuella diskussioner på Eforum > Visa trådar > Senaste trådarna eller Senast obesvarade trådar...

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska kolla. Har varit med om något liknande tidigare, var bara en enkel inställning. Gäller bara att hitta... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Ska kolla. Har varit med om något liknande tidigare, var bara en enkel inställning. Gäller bara att hitta... :rolleyes:

Hej,

Hittade du inställningen?

Inga nya trådar eller inlägg i Windows 8 forumet kommer upp i forumöversikten:

Senaste inlägg eller i 100 senaste inläggen, senaste obesvarade trådar eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...