Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Byta till PS3?


REDACTED

Rekommendera Poster

Är det någon ide att byta från Wii till PS3 nu när jag börjar komma upp i Call Of Duty åldern biggrin.gif?

Fråga:

Är Modern Warfare Cross-Platform?

 

(Min kompis har spelet till PC)

Priset på El Giganten är 2290 kr

Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja. köp ps3 :)

 

pc= varje gång så måste kolla systemkraven och köpa delar till den om inte klara den systemkraven om inte ha bra datorn :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är det ide. Morden Warfare finns till Xbox, PS3 och PC. Men du kan såklart inte spela online mot någon som sitter på PC om du har en PS3.

 

Dock så skulle jag välja Xbox 360 S över PS3 alla gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja. köp ps3 :)

 

pc= varje gång så måste kolla systemkraven och köpa delar till den om inte klara den systemkraven om inte ha bra datorn :)

Nu var det val mellan Wii och PS3 visserligen :P

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är det ide. Morden Warfare finns till Xbox, PS3 och PC. Men du kan såklart inte spela online mot någon som sitter på PC om du har en PS3.

 

Dock så skulle jag välja Xbox 360 S över PS3 alla gånger.

Xbox är bortvalt eftersom jag hatar månadsavgifter

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wii skulle jag hålla mig borta ifrån där kan du verkligen inte spela Modern Warfare eller något spel som linkar det. Wii klarar inte ens HD upplösning.

 

Xbox Live är 500 kr/år vilket jag tycker är rimligt pris för en bra tjänst. Man får vad man betalar för. Fast om de flesta av dina kompisar har PS3 så väljer man ju det förstås så att man har någon att spela med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var något nytt, trodde aldrig att Modern Warfare släpptes till Wii. Men man kan väll säga att du inte får lika bra grafik (du får defenitivt inte lika bra upplösning) från en Wii som från ett PS3 eller Xbox.

 

Dessutom så är ju Wii i slutet av sitt liv så det kanske inte är så bra att köpa det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...