Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

IE9 Hämtningshanteraren!


Hyllapa

Rekommendera Poster

Har ett litet men irriterande problem.

När man tankar ned en fil via IE9 dyker hämtningshanteraren upp i nederkanten av fönstret, MEN:

Om jag klickar på "KÖR": Hämtas filen men inget mer händer! Skall jag ha något gjort måste jag välja "Spara som" och sedan köra filen från den plats jag angav!

Jag kan inte heller öppna hämtningshanteraren längre för att se status eller hantera pågående eller färdiga hämtningar!

Någon som har en lösning, och helst inte "installera Firefox, Google Crome eller nåt annat tjafs! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte heller öppna hämtningshanteraren längre för att se status eller hantera pågående eller färdiga hämtningar!

Långt upp till höger har du ett litet kugghjul. Klicka på det och välj "Visa hämtningar". Klicka på "Alternativ" och bocka i "Meddela mig när mina hämtningar slutförts.", så får du status på hämtningar.

 

 

...och helst inte "installera Firefox, Google Crome eller nåt annat tjafs! :)

Det är värt en poäng!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sicurezza

Problemet är att inget händer när jag klickar på "visa hämtningar" :(

 

När du klickar på "kugghjulet" så finns ett alternativ: Visa Hämtningar

(Du kan även hålla ner Ctrl och trycka till på J för samma funktion)

 

Om du provar dessa? Visas verkligen inte dina hämtningar då???

 

I så fall kan det vara att du försöker spara hämtningarna till en mapp som du inte får skriva till!

 

Vilken nedladdningsmapp visas när du klickar på "Alternativ" nere till vänster i hämtningsfönstret???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WinGuider.se

Jag får överhuvudtaget inte upp fönstret, varken med CTRL+J eller genom att klicka på VISA HÄMTNINGAR!

Men om man skulle vilja återställa nedladdningsmapp, finns det då något bra knep om man nu ej kommer åt alternativ i hämtningsfönstret?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...