Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Sims 3 på eMachines E640G


Din_Parla

Rekommendera Poster

Hejsan!!!

 

Jag har en eMachines E640G och jag undarar om jag kan spela sims 3 på den?

Klarar den av det? Har hört innan att man inte kan spela sims på bärbara datorer.

Tacksam för snabbt svar...

 

Mvh Annika

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ska kunna spela Sims på den,att man ibland kanske säger att det är svårt att spela på en bärbar, brukar oftast bero på att man försöker spela på en enkel och klenare bärbar, eftersom spelet, kräver ett hyfsat bra grafikkort och minne.

 

Och är man orolig om ens dator räcker, så är det ju bara att prova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret! Så jag behöver inte oroa mig för att det ska hända något med datorn?

 

Mvh Annika

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
drivrutiner.net

Tack för svaret! Så jag behöver inte oroa mig för att det ska hända något med datorn?

 

Mvh Annika

Det skall inte behöva hända något med ditt operativsystem. Skulle det göra det så ta och formatera(enklast) genom att pressa alt+f10 precis när datorn startat upp. Glöm dock inte att gömma det du vill spara. Så gör den en ominstallation av hela systemet. Du kan även återställa till ett tidigare tillstånd i windows 7 genom att högerklicka på c: disken eller datorn i explorer(får du fram genom att trycka windows+E) och välja återskapa. Se mer hur du bär dig åt här

http://www.drivrutin...dows/7/restore/

Ett annat sätt är helt enkelt att avinstallera det programmet om det ger problem. Brukar finnas en avinstallering i programmet, alternativt kontrollpanelen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...