Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ram minne


rammega

Rekommendera Poster

He he. Om du testar alla dom där cc cleaner och allt vad dom heter så får du garanterat olika resultat. Och inte nog med det. Efter sökning så är man så snäll att man kan reparera lite grann men sen får du köpa programmet.

Alltså: detta är en ful djävla marknadsföring. Hittade inte min hårvara i denna heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CPU-Z är något helt annat än CCleaner. CPU-Z är ett program som visar vad det finns för processor, moderkort och minnen i datorn medan CCleaner är ett fil- och registerstädningsprogram. Både CPU-Z och CCleaner är helt gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He he. Om du testar alla dom där cc cleaner och allt vad dom heter så får du garanterat olika resultat. Och inte nog med det. Efter sökning så är man så snäll att man kan reparera lite grann men sen får du köpa programmet.

Alltså: detta är en ful djävla marknadsföring. Hittade inte min hårvara i denna heller.

 

Jag tycker om det forumet, för att tonen är alltid vänlig. Vad det gäller ditt inlägg, kan jag inte låta det gå förbi utan kommentar. Kan ju bero okunskap, men i alla fall....

 

Laso hjälper dig med en länk till CPU-Z som är ett bra program och GRATIS. Då klagar du på att du inte kan hitta din hårdvara i ett helt ANNAT program som inte har ett dugg med hårdvara att göra. Kom igen nu........

 

Bägge programmen har förresten ingen "ful djävla marknadsföring" som Cecilia redan har påpekat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He he. Om du testar alla dom där cc cleaner och allt vad dom heter så får du garanterat olika resultat. Och inte nog med det. Efter sökning så är man så snäll att man kan reparera lite grann men sen får du köpa programmet.

Alltså: detta är en ful djävla marknadsföring. Hittade inte min hårvara i denna heller.

 

Om du har laddat ner programmet CPU-Z som jag tipsar om, och tittar under flikarna, Memory och SPD, så ser får du fullständigt exakt info om vad dina minnen heter, och den tekniska infon också.

Totalt sett, så får du i programmet info om din

CPU

Caches

Moderkortet

Minnena

Grafikkortet

Och om vilken Windowsversion du har.

 

Så du har nog missförstått programmet CPU-Z lite, om du ens har tittat på det?

Du lär ju inte ha använt länken jag la i inlägget, eftersom du tydligen har tittat/använt ett helt annat program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför i bövelen kan man inte se vilka minnen man har i Windows?

 

Du har aldrig kunnat se info om dina minnen på ett bra sätt i Windows, Microsofts Windowsenhet tycker väl inte att det är så intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...