Just nu i M3-nätverket
Jump to content

spoofat

sture.g

Recommended Posts

det ramlade in en massamail på min teliadress såklart själva wíndowslivemail öppnade det mitt virusprogram skrev det var spoofat sklle iakta försiktighet jagtog väck dom 2 huvudmailen då försvann resten med .klickade inte på nån länk elelr så.nu undrar jag kandomm då snott min ipadress eller nåt annat? jag tog en tre 4 dar efter sen bort mailkontot.har oxå hotmail. man fixk oxå så konstiga andra mail på telia bla från microsoft och googl man skulle vunnit nåt det tog jag bara bort oxå (pliching?)

klickade inte på nån länk elelr så.nu undrar jag kandomm då snott min ipadress eller nåt annat?
Vet inte vad någon skulle ha för nytta av att få reda på din IP-adress och den lämnar du ju ut till varenda webbplats du besöker. Men det låter inte som att något spionprogram, som t ex stjäl lösenord, har blivit installerat i datorn.

MatteusDeGothia

Halloj!

Öhh! Hela tråden känns "spoofad" om man ser till stavning! Det du har fått är troligen bara reklammail med en spoofad adress! Vilket är väldigt vanligt idag! Klicka inte på några länkar i mail från okända så löser sig nog det mesta! Maila inte tillbaka till avsändaren!

// M

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...