Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Min laptop laddar inte - fel på nätagrigatet ?


stegvis

Rekommendera Poster

Min 3 år laptop (Acer 5420G) har något som inte fungerar och det skulle kunna vara nätagrigatet eller någon komponent i den som gått sönder. Problemet ligger i att när jag försöker ladda datorn så får laddaren ingen kontakt med datorn. Det är inte laddaren det är fel på då den fungerar korrekt. Vill inte lägga ner för mkt pengar på reparation eftersom den är 3 år gammal men skulle vilja veta vad felet kan bero på och ev ett kostnadsförslag. Någon som vet?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Laddaren är nätaggregatet i en laptop. Laddar det inte är det nog den det är fel på. Lätt att kolla. Blir den inte varm när den är inkopplad är den sönder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min 3 år laptop (Acer 5420G) har något som inte fungerar och det skulle kunna vara nätagrigatet eller någon komponent i den som gått sönder. Problemet ligger i att när jag försöker ladda datorn så får laddaren ingen kontakt med datorn. Det är inte laddaren det är fel på då den fungerar korrekt. Vill inte lägga ner för mkt pengar på reparation eftersom den är 3 år gammal men skulle vilja veta vad felet kan bero på och ev ett kostnadsförslag. Någon som vet?

 

Tack på förhand!

Kan kanske vara något med kontakten i datorn eller dess anslutning vidare inåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...