Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Aktivitetshanteraren har tappat "yttermenyn"


Third Planet

Rekommendera Poster

Third Planet

Hej!

När jag öppnar aktivitetshanteraren (task manager) numera så har den tappat "yttermenyn" där man kan stänga, minimera mm och där det fanns flikar till andra delar av programmet tex processer mm. Nu ser jag bara menyerna med aktivitet och status samt knapparna 'avsluta', 'växla' och 'ny'.

Den delen 'försvann' bara härom dan och nu vet jag inte hur jag ska få tillbaka den. Nån som har någon aning vad som kan ha hänt och hur jag rättar till det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Hej!

När jag öppnar aktivitetshanteraren (task manager) numera så har den tappat "yttermenyn" där man kan stänga, minimera mm och där det fanns flikar till andra delar av programmet tex processer mm. Nu ser jag bara menyerna med aktivitet och status samt knapparna 'avsluta', 'växla' och 'ny'.

Den delen 'försvann' bara härom dan och nu vet jag inte hur jag ska få tillbaka den. Nån som har någon aning vad som kan ha hänt och hur jag rättar till det?

 

Vilket Windows är det du har?

 

Sådär fragmenterat vill jag minnas att i XP försvann en del av menyn när man klickade någonstans på Aktivitetshanteraren. Klickade man igen återkom menyn. Det är kanske jag som blandar ihop det.

 

Du kan alltid prova. Skadar inget!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att dubbelklicka på ramen (var spelar ingen roll).

 

Vilken version av Windows kör du?

(så att tråden kan flyttas till rätt forum)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...