Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vad har hänt här på c och c++


simkort

Rekommendera Poster

Det finns ingen vurm för c eller c++ här normalt vore att det haglade

frågor påståenden och svar. Här är det som svarta natten.

Kan det bero på att folk är misstänksamma mot forumdets förmåga

att från er sida kolla in de som eventuellt loggar in.

Ja det tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så enkelt att det är få här som dagligen kommer i kontakt med de språken idag.

 

Det vill säga, få som besöker den avdelningen och få som verkligen kan hjälpa.

 

Fast vill du vara konspiratorisk och tro det är något annat är det helt okej med mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson

För några år sedan var Eforum ett helt suveränt forum för både nybörjaren och för oss som jobbar som utvecklare. På senare tid har jag märkt en tydlig skillnad på vilka frågor som ställs och vilka som besvaras.

 

Idag får en fråga om latinsk översättning för en tatuering fler (och bättre) svar än en fråga om programmering. Frågor som som rör hemmaanvändare får också mycket svar.

 

Jag säger inte att det ena är viktigare eller bättre än det andra, men de som kan programmering och som vill hjälpa till med det, hittar andra platser att göra det på, som är mer inriktade på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas Tydal

Jag svarade på fler frågor här tidigare. Har inte hittat någon annanstans att svara på frågor, utan det handlar nog mer om att jag har mindre tid över nu, samt att ofta när jag går in här så hittar jag inga frågor att svara på. Det ena ger väl det andra, men det känns också som att det ställs färre frågor här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer nog ganska bra tyvärr.

 

Som i detta forum som denna tråd handlar om, så snittar det ca 3-4 trådar varje månad.

 

i t.ex. C# så är det något mindre varje månad, så det händer inte så mycket tyvärr.

 

En tråkig utveckling.