Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vista problem


Radagast den brune

Rekommendera Poster

Radagast den brune

är det bara jag eller är det skumt att allt på E disken är kvar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 105
  • Skapad
  • Senaste svar

En ominstallation av Windows brukar bara påverka C:, så det är nog som det ska. :thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Radagast den brune

hej ursäkta o jag stör , jag har en fråga som rör avast jag tog och gjorde en fullständig system skanning ( hög känslighet) när den var klar kom en ganska lång lista av filer som inte kunde skannas eftersom de var lösenords skyddade, jag skulle inte bli orolig om det inte var för att min Windows media player inte fungerar som det ska , är detta någon ting att bli orolig för ????, (jag spara alla fil namn genom att göra bilder av dem för säkerhets skull.)

jag avskyr mig själv för att behöva säga detta men jag upptäckte att det var alla Adobefiler som inte kunnde skannas , men min fråga kvarstår på sätt och vis eftersom jag aldrig haft detta typ av problem tidigare , ja är bara så irriterad över att MP inte fungerar så jag letar så att säga efter en syndabock och eftersom jag har haft flera virus så är det ju lätt att dra paraller. så tusen gånger ursäkt för att jag störde

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du stör inte, jag och andra svarar här i mån av tid och kunskap för att vi tycker att det är roligt.

 

Det är normalt att antivirusprogram inte kan öppna filer är krypterade eller på annat sätt skyddade. Om du vill fråga om ditt problem med Windows Media Player gör du det lämpligen i //eforum.idg.se/forum/52-mediaspelare-%e2%80%93-media-player-m-fl/ och det är inget jag har kunskap om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...