Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Garmin nuvi 250w problem

knorren

Recommended Posts

Hej!

Jag undrar om någon kan hjälpa mig med min gps?

Jag har följande problem.

Efter sista uppdateringen av kartmapp den 24.5 så har jag 177mb minne kvar av 1.8Gb. Så när jag lägger in en ny rutt och trycker på start så säger den att ruttwaypointminnet är fullt och går tillbaks till redo att navigera. Och ibland kommer minnet fullt upp. Hur kan jag radera minnet så jag får allt att funka igen?

Jag behöver GPSen om en par veckor och måste få den att fungera.

Mycket tacksam för ett svar från någon som vet hur jag skall göra.

Tack på förhand Knorren.:thumbsup:

Hej!

Jag undrar om någon kan hjälpa mig med min gps?

Jag har följande problem.

Efter sista uppdateringen av kartmapp den 24.5 så har jag 177mb minne kvar av 1.8Gb. Så när jag lägger in en ny rutt och trycker på start så säger den att ruttwaypointminnet är fullt och går tillbaks till redo att navigera. Och ibland kommer minnet fullt upp. Hur kan jag radera minnet så jag får allt att funka igen?

Jag behöver GPSen om en par veckor och måste få den att fungera.

Mycket tacksam för ett svar från någon som vet hur jag skall göra.

Tack på förhand Knorren.:thumbsup:

Jag känner inte till Garmins apparater men har de ett minneskort så löste jag samma problem på min Navigon genom att köpa ett större minneskort och kopiera över alla filer från det gamla kortet före uppdateringen.

Om det bara är internminne verkar det kanske lite äventyrligt att börja radera. Vad säger Garmins support?

Jag känner inte till Garmins apparater men har de ett minneskort så löste jag samma problem på min Navigon genom att köpa ett större minneskort och kopiera över alla filer från det gamla kortet före uppdateringen.

Om det bara är internminne verkar det kanske lite äventyrligt att börja radera. Vad säger Garmins support?

Tack för svaren jag fått!

Jag har skrivit till Garmin support och där berättade de hur jag skulle återställa den till fabriksinställningarna och nu funkar den igen.

Tack för er hjälp både Hakke och Lasse, det är fint när man kan vända sig till såna som ni och får hjälp.

Sommarhälsningar Knorren.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...