Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Var hittar jag mina trådar som jag själv skrivit?


jeppe_1

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har en liten fråga om eforum. Hur hittar man alla sina inlägg som man gjort på Eforum. Jag har svårt att hitta tillbaka till trådar jag har skrivit på och måste jämt söka på nytt för att hitta dem. Innan dem uppdaterade sidan och gjorde om layoten (det var ett tag) så kunde man få upp en lista på alla trådar man själv hade skrivit. Detta hittar jag inte nu.

 

En annan undran jag har är att ibland när folk svara på mina inlägg så får jag inget mail om det fast jag har kryssat i att jag vill ha ett mail varje gång jag svarar, samt att jag bevakar just den tråden. Mailet kommer ibland efter att 2personer har svarat. Vad kan detta bero på?

 

Mvh Jesper

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Hej!

 

Jag har en liten fråga om eforum. Hur hittar man alla sina inlägg som man gjort på Eforum. Jag har svårt att hitta tillbaka till trådar jag har skrivit på och måste jämt söka på nytt för att hitta dem. Innan dem uppdaterade sidan och gjorde om layoten (det var ett tag) så kunde man få upp en lista på alla trådar man själv hade skrivit. Detta hittar jag inte nu.

 

Klicka på ditt namn högst upp till höger.

 

En rullgardinmeny faller ned och där hittar du "Mina trådar".

 

Längst ned hittar du "Mina inlägg".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den metoden fungerar bra om det inte är alltför många trådar resp. inlägg och gäller det som har skrivits senaste året. På profilsidan finns till vänster en knapp "Find my content" och där hittar man alla trådar/inlägg man har skrivit senaste året.

 

Om man har bevakning på alla trådar man är intresserad av kan man kolla på sidan //eforum.idg.se/index.php?app=core&module=usercp&tab=forums&area=topicsubs som listar alla ens trådbevakningar. Vilket leder in på nästa fråga. Om du har valt typen "Fördröjd e-post notifiering" skickas inget mejl om Eforum anser att du är inloggad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...