Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bildredigering i Nero Photosnap Viewer


gcarl

Rekommendera Poster

Hej

Jag har en pc med operativsys. Windows 7. I går jobbade jag med bildredigering i Nero Photosnap Viewer. I dag funkar det inte alls. När jag ska öpnna en bild i Nero får jag felmeddelandet C:\Users\--------.JPG. kunde ej öppnas. Vad har hänt sedan i går?

Mvh

gcarl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Hej

Jag har en pc med operativsys. Windows 7. I går jobbade jag med bildredigering i Nero Photosnap Viewer. I dag funkar det inte alls. När jag ska öpnna en bild i Nero får jag felmeddelandet C:\Users\--------.JPG. kunde ej öppnas. Vad har hänt sedan i går?

Mvh

gcarl

 

Du kan alltid prova den här lösningen:

 

Jag öppnade Nero Photosnap Viewer valde sen File Configure Plug-ins. Därefter väljer man registrera plug-in och letar fram samtliga dll-filer i nero photosnapmappen som på min dator ligger i C:\Program\Ahead\Nero photosnap. Man får se till att registrera samtliga dll-filer sen så ska det funka som förut. Jag undrar dock vad jag gjorde som fick det att haverera från första början.

 

Källa:

https://www.flashback.org/t913508

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svar.

Har försökt men utan framgång. Vid registrering av dll-filerna kommer det ibland upp meddelande om att filen kan vara skadad eller ogiltig. Det är kanske bättre jag avinstallerar och sedan lägger in Nero 9:an igen. Kan det det vara nått???

Mvh

gcarl

Ps. Som du förstått är jag inte så duktig på sånt här. Men jag försöker bli bättre. Ds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Tack för svar.

Har försökt men utan framgång. Vid registrering av dll-filerna kommer det ibland upp meddelande om att filen kan vara skadad eller ogiltig. Det är kanske bättre jag avinstallerar och sedan lägger in Nero 9:an igen. Kan det det vara nått???

Mvh

gcarl

Ps. Som du förstått är jag inte så duktig på sånt här. Men jag försöker bli bättre. Ds.

 

Ja, det kan alltid vara ett bra försök att installera om programmet. Hoppas det fungerar sen!

 

Alla har vi varit nybörjare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...