Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rekommendera Poster

Jag börjar tro att det är femårsplaner eller ALDRIG som gäller när det handlar om att fixa det vi ber om. Varför kan inte en sådan enkel sak som att lägga till en enda bokstav utföras Andreas Thors? Se inlägg #10 i denna tråd! För mig är det inte okej att mötas av ett grammatikfel varje gång jag loggar in. Vill du inte lägga till bokstaven n själv kan du väl ge Cecilia förtroendet att göra det så det blir gjort någon gång. Det vore en välkommen julklapp.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Som det är nu så kommer jag inte åt några översättningar och om jag skulle få tillgång till dem så hinner jag inte sätta mig in i det innan jul.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nej tyvärr, så är ganska mycket sig likt, det verkar vara låg prioritet på detta inom eforum.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nej tyvärr, så är ganska mycket sig likt, det verkar vara låg prioritet på detta inom eforum.

Precis, men man verkar ta sig tid att plocka bort sådant som fungerade, som att gömma forumöversikten..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jodå, allt som Cecilia har kunnat påverka har blivit åtgärdat. Så har vi i senaste uppgraderingen t ex fått igen möjligheten att se vilka vi gett poäng till och fått poäng från (genom gillaknappen). Dessutom kan man numera markera sin fråga som löst.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är fler önskemål som inte blivit åtgärdade, t.ex. behovet av en knapp/länk "Till toppen av sidan" i varje inlägg, till höger om Svara-knappen, som är påtalat i flera trådar, men inget har hänt?

Men det verkar stå stilla en hel del fortfarande, eller har jag missat något?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Förstås ingen ironi vad gäller Cecilias insatser. Hon gör ju allt hon kan.

Tillägg

Prioritet nr 1 på fixlistan bör, enligt min mening, vara att bredda kodrutan. Det önskemålet postades redan den 29 augusti:

//eforum.idg.se/topic/342626-kod-rutor-v%C3%A4ldigt-indragna/

Redigerad av mbgtmari

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad nytt har hänt/åtgärdats enligt bl.a. denna tråd?

Fortfarande så hittar jag ingen "Till toppen" knapp som borde finnas på flertalet ställen, ett elände idag att behöva scrolla så mycket, när en tråd blir låång.

Man börjar tappa lusten så smått, när man upplever att ingenting betas av på fixalistorna...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det får ju plats 20 inlägg per sida, i en tråd, så i mitten vid var tionde inlägg skulle det vara praktiskt med en dylik Gå upp knapp, kan inte vara så svårt kan tyckas?

Eller..?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

I varje inlägg ska den funktionen finnas, vilket är standard i IP.Board.

Det är nog inte standard i betydelse default, ingår i grundprogrammet eftersom det inte finns i IP Boards eget forum och de brukar ha det "out of the box". Se sidan http://community.invisionpower.com/topic/387226-ipboard-345-and-application-maintenance-updates-released/ till exempel.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...