Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vad sitter det i?


Mikael63

Rekommendera Poster

  • 2 months later...
  • 2 veckor senare...

Jag börjar tro att det är femårsplaner eller ALDRIG som gäller när det handlar om att fixa det vi ber om. Varför kan inte en sådan enkel sak som att lägga till en enda bokstav utföras Andreas Thors? Se inlägg #10 i denna tråd! För mig är det inte okej att mötas av ett grammatikfel varje gång jag loggar in. Vill du inte lägga till bokstaven n själv kan du väl ge Cecilia förtroendet att göra det så det blir gjort någon gång. Det vore en välkommen julklapp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som det är nu så kommer jag inte åt några översättningar och om jag skulle få tillgång till dem så hinner jag inte sätta mig in i det innan jul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Grattis tråden, ett år idag!

 

Du verkar inte ha förändrats ett dugg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej tyvärr, så är ganska mycket sig likt, det verkar vara låg prioritet på detta inom eforum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej tyvärr, så är ganska mycket sig likt, det verkar vara låg prioritet på detta inom eforum.

Precis, men man verkar ta sig tid att plocka bort sådant som fungerade, som att gömma forumöversikten..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjaa, vad ska man tro, man får ju tro´n att eforum tyvärr inte har någon prio alls längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Drygt två år sen nu...

Någon som märkt någon skillnad? Inte jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Jodå, allt som Cecilia har kunnat påverka har blivit åtgärdat. Så har vi i senaste uppgraderingen t ex fått igen möjligheten att se vilka vi gett poäng till och fått poäng från (genom gillaknappen). Dessutom kan man numera markera sin fråga som löst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är fler önskemål som inte blivit åtgärdade, t.ex. behovet av en knapp/länk "Till toppen av sidan" i varje inlägg, till höger om Svara-knappen, som är påtalat i flera trådar, men inget har hänt?

 

Men det verkar stå stilla en hel del fortfarande, eller har jag missat något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Vad nytt har hänt/åtgärdats enligt bl.a. denna tråd?

 

Fortfarande så hittar jag ingen "Till toppen" knapp som borde finnas på flertalet ställen, ett elände idag att behöva scrolla så mycket, när en tråd blir låång.

Man börjar tappa lusten så smått, när man upplever att ingenting betas av på fixalistorna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En TillToppen finns ivartfall..

post-8996-0-75877400-1384695546.png

men du vill nog ha fler.

 

i den frågan har jag ingen åsikt, jag har en Home-knapp på tangentbordet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det får ju plats 20 inlägg per sida, i en tråd, så i mitten vid var tionde inlägg skulle det vara praktiskt med en dylik Gå upp knapp, kan inte vara så svårt kan tyckas?

 

Eller..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I varje inlägg ska den funktionen finnas, vilket är standard i IP.Board.

Det är nog inte standard i betydelse default, ingår i grundprogrammet eftersom det inte finns i IP Boards eget forum och de brukar ha det "out of the box". Se sidan http://community.invisionpower.com/topic/387226-ipboard-345-and-application-maintenance-updates-released/ till exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...