Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Samsung multi SCX-3205 laser

HUP151

Recommended Posts

relativt nyligen installerad på Vista - det enda som jag behövde göra (enligt försäljningsstället)vara att ansluta via usb. skrivaren ger perfekta utskrifter nu har tyvärr min gamla flatbäddare CanonScan D660U som varit kopplad till en XP tyvärr lagt av. tänkte nu första gången scanna med samsungen.läste manualen och enligt den bara att trycka på "scan to" och därefter på "start". enligt manualen ska scannat material hamn i Mina Dokument - Mina Bilder - Samsung. när jag gjort de 2 stegen kommer bara en utskrift ut - tydligen en vanlig (men dålig) kopia. letar efter Mina Dokument/Mina Bilder/Samsung som jag inte hittar nånstans. samsung finns varken vid "alla program" eller "Program" eller "Program x86". namnet Samsung finns inte nånstans på C-partitionen. men maskinen fungerar utmärkt som skrivare! när jag scannat med "flatbädden" fick jag alltid upp ett program där jag kunde göra en massa olika inställningar som upplösning etc - borde det inte bli så i samsungen också även om det är en multiskrivare??

Fick du inte med någon CD-skiva som innehåller något lämpligt program att installera?

tack! men visst finns det en skiva med - som jag helt enkelt ignorerat pga att försäljaren sade att det var bara att göra usb-anslutningen så skulle allt vara klart - tack igen!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...